התזמורת הסימפונית ירושלים, מאסטרו ירוחם שרובסקי והצ'לנית דניאל אקטע בקונצרט באולם הקונצרטים העירוני של ריו דה ז'נירו.
.
תכנית הקונצרט כוללת את הסימפוניה מס' 4 מאת צ'ייקובסקי, הקונצ'רטו לצ'לו של אלגר, הפתיחה לאופרה 'או גואראני' מאת קרלוס גומש ו'ירושלים של זהב' של נעמי שמר.
.
.
אמנים
ירוחם שרובסקי, מנצח
דניאל אקטע, צ'לו
תכנית
קרלוס גומש – או גוארני: פתיחה
אלגר – קונצ'רטו לצ'לו
צ'ייקובסקי – סימפוניה מס' 4
נעמי שמר – ירושלים של זהב
